+ 3
Inlägg: 1400093
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Ramsan om "Vem F... är Riku Hahl? För vi har Timo Pärssinen!"
Jaja men det är ingen banderoll. Sorry,
Pääjärvi har hyllats, Jonte mfl
Jaja men det är ingen banderoll. Sorry,
Pääjärvi har hyllats, Jonte mfl
+ 1
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: jo jo, menar bara att just här på forumet har jag inte sett nåt sådant intensivt banderoll snack som med kolans chips banderoller på nu drygt ett år i alla fall ;)
Den ända jag kommer på vi har dissat är väl Foppa när han står i klackar....