Olle: Ja du ser.
Inlägg: 1400548
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
hubbenorlen: En av dom mest frustrerande hockeymatcherna jag någonsin sett. Vi är bättre från första nedsläpp och ändå står det 3-0.
+ 1