Olle: glöm inte bort att han är tjeck.
Inlägg: 1400563
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
pefr:
Ja en tjeck kille!
Nu jävlar vill jag se ett Timrå som kavlar upp ärmarna visar lite jävlar anamma
Ja en tjeck kille!
Nu jävlar vill jag se ett Timrå som kavlar upp ärmarna visar lite jävlar anamma
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
skön tabbe av kommentatorn
"du hittar rätt bra här på hovet" till fel johan andersson
"ja... jag har varit här ett par gånger"
"du hittar rätt bra här på hovet" till fel johan andersson
"ja... jag har varit här ett par gånger"