1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1400593

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Det märks tydligt att vi saknar ett antal backar. Vi blottar oss på tok för mycket när AIK får press i vår zon. Annars är det väl Fasth som är det stora skillnaden. Han är ju riktigt bra, dessutom får man väl säga att Timrå-spelarna gör honom bra också.

Man kanske inte ska dra för stora växlar på en premiärmatch men visst känns detta lag betydligt "roligare" än förra årets? Tycker det är skaplig fart ändå, i en annars rätt så tempofattig match. Dåligt med närkamper och mycket hafs och slafs.
Glädjande är dock att Robinson känns otroligt jäkla bra, Vampola likaså och Friberg.

Vi saknar spelare som Halonen, Hagos, "en försteback", Dahlroth och Pikken. Det är trots allt spelare som betyder en hel del i det här laget.

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
ÖstrandsNisse:
"förstebacken" kommer vi att sakna hela säsongen...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.