Inlägg: 1400593
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
ÖstrandsNisse:
"förstebacken" kommer vi att sakna hela säsongen...
"förstebacken" kommer vi att sakna hela säsongen...
+ 1
Man kanske inte ska dra för stora växlar på en premiärmatch men visst känns detta lag betydligt "roligare" än förra årets? Tycker det är skaplig fart ändå, i en annars rätt så tempofattig match. Dåligt med närkamper och mycket hafs och slafs.
Glädjande är dock att Robinson känns otroligt jäkla bra, Vampola likaså och Friberg.
Vi saknar spelare som Halonen, Hagos, "en försteback", Dahlroth och Pikken. Det är trots allt spelare som betyder en hel del i det här laget.