hubbenorlen: Högström?! Det var väl Hedman som backade iväg från pucken när han fick en passning bakom målet? Jag reserverar mig för att jag såg fel igen men i mina ögon är det där Hedmans mål. Precis som 1-0.
2-0 ser skabbigt ut men där är det ju Torp som inte har klubban i isen. Den pucken ska bara bort från slottet och den ska aldrig någonsin kunna gå förbi till en ren AIK:are på andra stolpen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
2-0 ser skabbigt ut men där är det ju Torp som inte har klubban i isen. Den pucken ska bara bort från slottet och den ska aldrig någonsin kunna gå förbi till en ren AIK:are på andra stolpen.