Johnny B Goode: Då säger vi andreback istället dårå. Robinson ser ut att kunna bli en försteback. Om "andrebacken" besitter goda defensiva kunskaper så duger det.
Inlägg: 1400604
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
ÖstrandsNisse: Robinson är vår försteback, om han fortsätter på det här sättet. Sjukt dominant. Syns väldigt mycket på banan för att vara back.
+ 2