Snacka om att hockey kan vara orättvis i sina grymmaste former.
Inlägg: 1400636
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Johnny Bravo: Där fick vi lite rättvisa iaf! Tycker domaren gör rätt som dömer bort det målet, det känns som att båda AIK:arna interferar målvakten där.