Johnny Bravo: Där fick vi lite rättvisa iaf! Tycker domaren gör rätt som dömer bort det målet, det känns som att båda AIK:arna interferar målvakten där.
Inlägg: 1400641
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: vi läker som ett såll. tråkigt. men det går jävligt lätt för aik att göra mål.