Nu ger jag upp :(
Inlägg: 1400644
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Berglund: Det ser alltid så retfullt enkelt ut när AIK spelar hockey mot Timrå. Vidrigt. Våra backproblem just nu är några dimensioner djupare än bara det faktum att Halonen saknas.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Berglund: Undra hur många slagskott Kolan dundrar in ikväll förresten....?
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Berglund: Men fy fan vad sändningen från Csports är sen. Jimmy rapporterade om målet en minut före jag såg det.