Berglund: Det ser alltid så retfullt enkelt ut när AIK spelar hockey mot Timrå. Vidrigt. Våra backproblem just nu är några dimensioner djupare än bara det faktum att Halonen saknas.
Inlägg: 1400650
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: vi har väl fokuserat på det defensiva under försäsongen..? Syns inte :)
Men jag misströstar inte. Timrås spel, framför allt i 2:a, bådar gott.
Straff?
Men jag misströstar inte. Timrås spel, framför allt i 2:a, bådar gott.
Straff?
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Gör ett måååål!! Nu e det allt som räknas, vi ska inte gå mållösa ur premiären mot några kloakråttor