Olle: vi läker som ett såll. tråkigt. men det går jävligt lätt för aik att göra mål.
Inlägg: 1400647
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Kerstin_k: Förstår inte att det ska vara så svårt att sätta pucken, lägen har funnits.