1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1400828

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Kerstin_k: Debut med mersmak??? Efter att ha varit på plats så kan jag inte hålla med om det nånstans.

Vår backbesättning ÄR den svagaste i ES. Vår målvaktsduo ÄR den svagaste i ES.
Spelet runt egen kasse är så svagt att man får leta i allsvenskan för att hitta motsvarande.

Enda ljusglimten idag var Vampola, grymt duktig. Han kommer vi att ha nytta av men då gäller det också att han blir mer effektiv och har ett lag som supportar. Det hade han inte idag...

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Patrick Polly:
Lungen dig nu beda, det här var 1:a matchen.
Jag tror på det här laget, men det kommer att behövas att dom kommer upp ett antal snäpp om det ska bli poäng i fortsättningen och det tror jag dom gör.

När Hagos och C:O kommer åter tror jag det blir bättre än så här. Man måste också bli mycket mer effektiv.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.