RocknRolf2: 5 insläppta på 24 skott. Finns inte en chans i helvetet att Lundström ska stå på Lördag. Och nu menar jag inte att han var kass, bara att det inte finns en chans i helvetet att man ska stå nästa match om man släpper 5 puckar på 24 skott.
Inlägg: 1400903
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Ja det är kasst men då är det upp till bevis på lördag. Jag tycker vi ska ge honom en till chans efter en match.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Finns det någon som vet om vi eventuellt får tillbaka några spelare tills nästa match eller ska man som vanligt sätta sig ner och vänta på att nya skador tillkommit istället?
+ 1