Zzzzzzz... Vad?! Har de börjat lira nu eller vad fan är det frågan om? Äh, väck mig om 54 omgångar så tar vi det då i stället. Jävla satans transportsträcka... *Gäsp* Zzzzzzz...
AIK visade på jumbotronen "AIK-Mjällby 1-0 Slut" Dom blev lite för ivriga för 2-0 kom i 90:e minuten.
Gick AIK fansen vilse idag och hamnade på ishockey istället, för helvete vad dom skrek på konstiga saker ibland, man får röra pucken med handen och man får tacklas......
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.