Dallas: "Men på något sätt känns det konstigt, att inte åka ut till EON och träffa alla Timråtjejerna och alla supportrar på läktarn som man träffat varje match i 2 år. SAKNA!" det var väl fint skrivet, hon har nog inte läst om vad ni skriver om hennes kille.
Inlägg: 1401188
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Hon har kanske inte läst vad han sagt om Timrå heller
Redigerad kommentar