1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1401202

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
hubbenorlen: Det säger jag inte är rätt. Man att säga att vi har bättre PP i år jmf med ifjol efter att inte ha gjort ett enda mål är att vara på hal is.

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Patrick Polly: Nej det är det inte. Att däremot säga att vi har ett sämre pp än i fjol baserat på en match är däremot att vara ute på hal is.
Dessutom har jag inte sagt nånting positivt om att vi inte göra mål.
Jag hävdade bara att ser bättre ut rent spelmässigt.

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Av nån konstig anledning så tycker jag att detta är en bra lösning med Hedin, jag får positiva vibbar. Såg honom flera gånger med SSK ifjol och tycker han var en av de bättre backarna.

Om ögat håller och om han kan presetera på samma nivå som ifjol så får han gärna vara kvar resteradande del av säsongen för min del!

Fan, det känns konstigt men bra på nått sätt att inte vara neggo!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer