Patrick Polly: Nej det är det inte. Att däremot säga att vi har ett sämre pp än i fjol baserat på en match är däremot att vara ute på hal is. Dessutom har jag inte sagt nånting positivt om att vi inte göra mål. Jag hävdade bara att ser bättre ut rent spelmässigt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dessutom har jag inte sagt nånting positivt om att vi inte göra mål.
Jag hävdade bara att ser bättre ut rent spelmässigt.