Inlägg: 1401583
Svarskommentarer
Sv: Stefan "Linkan" Lindqvist
erathoo: Tack och det stämmer bra, inget i sportväg berör mig i närheten så som Timrå berör.
Jag tror att vi slipper kvalet. Vi är underskattade.
hubbenorlen: Eller hur. Men alla verkar inte vilja slippa mitt tjat.
Jag tror att vi slipper kvalet. Vi är underskattade.
hubbenorlen: Eller hur. Men alla verkar inte vilja slippa mitt tjat.
Redigerad kommentar
men ibland....
....själv har jag bestämt mig för att inte ha några högre förväntningar i år mer än att jag vill se ett lag som:
- Kämpar
- Gör sitt bästa
- Hittar ett grundspel
- inte tappar modet
- överraskar
Om bara det funkar tror jag vi fixar detta - i synnerhet gäller det att ha med sig positivitet in i en ev. KS.