Inlägg: 1401850
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
helt rätt av önerud, hade inte eriksson varit lite smart i all sin fulhet hade han börjat veva'
'
edit: okej, njae, trodde på 2+2 för eriksson, men han gjorde ju faktiskt ingenting efter att ha tacklat in torp
'
edit: okej, njae, trodde på 2+2 för eriksson, men han gjorde ju faktiskt ingenting efter att ha tacklat in torp
Redigerad kommentar
Ja, Önerud... fan vad BEIGE!!!
Redigerad kommentar