Inlägg: 1401855
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
pefr: Vadå "rätt"? Vi hade spelat PP nu om det inte vore för Önerud. Markera kan man göra vid fula smällar.
'
edit: okej, njae, trodde på 2+2 för eriksson, men han gjorde ju faktiskt ingenting efter att ha tacklat in torp
Redigerad kommentar