Kattgubben: Ja men som sagt, det är kuben som dömer, det vet spelarna på isen också. Han söker alltid efter att kvitta sån där skit men om eriksson inte slår tillbaka så åker ju Önerud 10/10 gånger där. Det tror jag förresten att han hade gjort oavsett vilken domare det var som dömde.
Inlägg: 1401884
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
Olle: Det har du såklart rätt i. Du ska inte tro att jag är opartisk och helt objektiv när Timrå spelar, för då misstar du dig ;)