Olle: Det har du såklart rätt i. Du ska inte tro att jag är opartisk och helt objektiv när Timrå spelar, för då misstar du dig ;)
Inlägg: 1401892
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
Börjar bli rund om fötterna nu, men vi leder och kommentatorn försvinner längre och längre bort. Fint som snus.
Sen undrar jag hur ni kan skriva mitt i matchen, jag kan knappt släppa blicken för att ta en klunk av den heliga drickan, medans ni skriver inlägg för inlägg, vad har ni för tricks ;-)
Sen undrar jag hur ni kan skriva mitt i matchen, jag kan knappt släppa blicken för att ta en klunk av den heliga drickan, medans ni skriver inlägg för inlägg, vad har ni för tricks ;-)