Är liksom märkligt tyst om Rocknrolf2 efter vinstmatcher från Timrås sida...... inte riktigt hans grej att dela ut positiv feedback
Inlägg: 1402149
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
BlackBay: Han kanske sörjer över att Linkan lyckats med Pierre Hedin...? Hehe
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
BlackBay: Nu är du orättvis, han var väl en av dom första som kommenterade matchen och skrev "Härligt med två poäng!"
+ 2