Timrå Icon: PW gör inte bort sig i FBK's kasse just nu...det är lite tråkigt att se.
Inlägg: 1402166
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
Olle: Men Riddarn verkar bli bra. Hade nästan väntat mig att Jocke skulle bli den bättre av dem....
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
Olle: Jo men det hade jag inte väntat mig heller. Han är en grym målvakt.
+ 2