Timrå Icon: Jag ska inte negga efter en vinst men jag kan inte komma över att jag tycker att han ser seg och långsam ut i förflyttningar och i reaktionsförmågan. Han täcker ju upp en ganska stor yta och kommer garanterat stoppa många puckar i år men ja. Det är lite tidig att dra slutsatser åt endera hållet tror jag.
Inlägg: 1402180
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
Olle: Ja ingen av dem är väl någon YouTube-målis än men idag var Riddarn helt ok.