1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614984 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1403347

Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
Växjö inför match:
"Timrå gnuggar på bra, det såg vi inte minst mot Skellefteå senast. Jag tror att de gått ihop hela laget, kanske hela bygden, med tanke på hur utdömda de har blivit. Det är lite ”vi mot hela världen” och det ska man inte underskatta."

Har dom läst Jimmys senaste blogg kanske? :)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
I kväll är det vinst som gäller. Det är mycket viktigt, inte minst inför kommande matcher. Självfötroende är A & O i nuläget.
Varken TIK eller Lakers har någon 3-poängare så det kommer troligen att bli en sevärd kamp, med betoning på kamp, skönspelet kan vi nog glömma i kväll.
Gå för vinst TIK, just do it!

Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
Ser att Murley twittrar med Lander :)

mattmurley19 matt murley
First win of the season, huge 2 points for our team on the road especially in that building. Lots more wins to come for Timra !!!
17 Sep
in reply to ↑
Anton Lander
@Landie51 Anton Lander
@mattmurley19 yeah!!!! Did you go for the five hole on ?;)
17 Sep via Twitter for iPhone

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer