Inlägg: 1403364
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
En utmaning inför kvällen. Stäng av dreamboxen och ta er till arenan.
Nu kör vi!
Nu kör vi!
+ 10
Varken TIK eller Lakers har någon 3-poängare så det kommer troligen att bli en sevärd kamp, med betoning på kamp, skönspelet kan vi nog glömma i kväll.
Gå för vinst TIK, just do it!