Inlägg: 1403396
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
P A:
HuGa ja.
Själv skulle jag farit till Germany idag, men det fanns inte en chans då hjärtat styr denna kväll.
Har svårt med koncentrationen idag, så det kanske blir en övertändning även för mig.
3 points ikväll skulle smaka fågel.
HuGa ja.
Själv skulle jag farit till Germany idag, men det fanns inte en chans då hjärtat styr denna kväll.
Har svårt med koncentrationen idag, så det kanske blir en övertändning även för mig.
3 points ikväll skulle smaka fågel.
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
P A: Exakt! Det får se ut hur det vill bara det blir tre poäng och det resonemanget får gälla hela säsongen.
Vi ska grisa hem tre poäng idag och vi i publiken ska hjälpa till på alla sätt!
(Ja, jag börjar känna mig övertänd nu...)