Inlägg: 1403400
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
Abron: Du är nog inte ensam att ha svårt med koncentrationen i dag. Jag tror att pulsen redan är på väg uppåt på många av oss.
HuGa ja.
Själv skulle jag farit till Germany idag, men det fanns inte en chans då hjärtat styr denna kväll.
Har svårt med koncentrationen idag, så det kanske blir en övertändning även för mig.
3 points ikväll skulle smaka fågel.