1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1403626

Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
pefr: Det är väl ändå LINKAN som e Sportchef, som har atalat kontrakten med spelarna eller tror du PERRA väljer spelarna han ska ha i laget

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
Limpan: Nu får du nog backa bandet och läsa en gång till tror jag, jag skrev ingenting om vilka spelare Perra har tillgängliga, det jag skrev var att det inte är Linkan som väljer att spela Boyce och Bagarn i powerplay, eller för att förtydliga:

Av de spelare som finns tillgänliga väljer alltså Perra att spela junioren Boyce och defensive centern Johan Andersson. Det jag antyder här är alltså att det finns bättre offensiva krafter i laget (som linkan är ansvarig för) än de som får spela PP (som Perra är ansvarig för)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer