Inlägg: 1403649
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
pefr: det är inte så enkelt som du tror, det är inte alltid perra som bestämmer vem som ska spela eller inte, de e linkan som har det yttersta ansvaret
Av de spelare som finns tillgänliga väljer alltså Perra att spela junioren Boyce och defensive centern Johan Andersson. Det jag antyder här är alltså att det finns bättre offensiva krafter i laget (som linkan är ansvarig för) än de som får spela PP (som Perra är ansvarig för)