Inlägg: 1404711
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Usch fy och blä.
* Backsidan är en ren katastrof. Veka allsvenska backar.
* Hedman är helt värdelös.
* Jonte var totalt usel, och hans utvisning som ledde till 3-2 var så dålig så att ...
* Riddarn var svag, släppte returer hej vilt.
* Hagos ska, som jag sagt förut, aldrig aldrig matchas i ett avgörande läge.
* Vampola gör vad han kan och Pikkarainen gjorde en del bra saker. Fint mål.
*Bagarn visade lite gamla takter i bp men vad hjälper det när backarna är sämre än Linkan sjalv
* Hade Dif en klack eller en högstadieklass på plats?
* Backsidan är en ren katastrof. Veka allsvenska backar.
* Hedman är helt värdelös.
* Jonte var totalt usel, och hans utvisning som ledde till 3-2 var så dålig så att ...
* Riddarn var svag, släppte returer hej vilt.
* Hagos ska, som jag sagt förut, aldrig aldrig matchas i ett avgörande läge.
* Vampola gör vad han kan och Pikkarainen gjorde en del bra saker. Fint mål.
*Bagarn visade lite gamla takter i bp men vad hjälper det när backarna är sämre än Linkan sjalv
* Hade Dif en klack eller en högstadieklass på plats?
Redigerad kommentar
TAGET!