1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1404748

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Usch fy och blä.
* Backsidan är en ren katastrof. Veka allsvenska backar.
* Hedman är helt värdelös.
* Jonte var totalt usel, och hans utvisning som ledde till 3-2 var så dålig så att ...   
* Riddarn var  svag, släppte returer hej vilt.
* Hagos ska, som jag sagt förut, aldrig aldrig matchas i ett avgörande läge.
* Vampola gör vad han kan och Pikkarainen gjorde en del bra saker. Fint mål.
*Bagarn visade lite gamla takter i bp men vad hjälper det när backarna är sämre än Linkan sjalv
* Hade Dif en klack eller en högstadieklass på plats?

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.