Kerstin_k: Eftertänksamhet är inget för Rockroffe..å nu har han fått en jävla massa lärjungar också gnällmessiasen där. Vi ligger där vi förväntas så det är bara att bita ihop. Har man bara pengar till blodpudding så blire blodpudding och inte oxfile. Heja Timrå kämpa på!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi ligger där vi förväntas så det är bara att bita ihop. Har man bara pengar till blodpudding så blire blodpudding och inte oxfile. Heja Timrå kämpa på!!