+ 2
Inlägg: 1405248
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Det hela beror väl lite på hur angelägen man tycker att tränarfrågan är i Timrå IK just nu? Du har säkerligen en poäng, samtidigt måste man ju väga betydelsen av att ha ett A-lag i högsta serien också.
Sv: Apropå nånting...
T T:
64 år tycker jag låter som en bra ålder på en SC. Vi behöver en SC med både hockey och livserfarenhet.
64 år tycker jag låter som en bra ålder på en SC. Vi behöver en SC med både hockey och livserfarenhet.
+ 3
Angående Inge Hammarström så kanske man inte kom överens om pensionsavsättningen. Farbrorn fyller ju 64 nästa gång...