Det kan du ha rätt i, det beror nog mycket på vilken tränare man får, om man har dennes förtroende osv. Man ska ha lite flyt för att lyckas. Han borde definitivt ta plats i en första- eller andrafemma i NHL om han bara får chansen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det kan du ha rätt i, det beror nog mycket på vilken tränare man får, om man har dennes förtroende osv. Man ska ha lite flyt för att lyckas. Han borde definitivt ta plats i en första- eller andrafemma i NHL om han bara får chansen.