+ 2
Inlägg: 1405657
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Bragd-Birger: Jag håller med men säger istället: Det m å s t e gå!
+ 2
Själv är jag märkligt laddad och räknar ner minutrarna. Och så snackar folk om att vi är pessimister?
Kör nu för fan, Timrå! Det k a n gå!