1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1405657

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
SuperMupster: Jag är med. Frölunda är av tradition ett av få lag i serien som vet hur man ska bete sig när man möter Timrå: bli byxis och handlingsförlamade. Låt oss hoppas att traditionen består.

Själv är jag märkligt laddad och räknar ner minutrarna. Och så snackar folk om att vi är pessimister?

Kör nu för fan, Timrå! Det k a n gå!

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Bragd-Birger: Hagos är borta. Jonte centrar 4:e

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Bragd-Birger: Jag håller med men säger istället: Det m å s t e gå!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.