Vi hänger inte med... det är klasskillnad.
Inlägg: 1405710
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Kattgubben: ne men hade du väntat dig annat? timrå skulle vara ett mitten lag i as
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Kattgubben: Äh! Vi är lite under press, det står fortfarande 0-0. Men ja det är synd att det ska vara konstant hönsgård i egen zon. Hur uppstod utvisningen?! Missade den totalt.