Kattgubben: Äh! Vi är lite under press, det står fortfarande 0-0. Men ja det är synd att det ska vara konstant hönsgård i egen zon. Hur uppstod utvisningen?! Missade den totalt.
Inlägg: 1405716
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: högström hamnade på efterkälke i mittzon efter en offensiv räd och hakade sig ikapp.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: Det är ju för att den här kommentatorn är usel. Han hänger inte med och missar saker varje gång.