RubinCarter: Ja men det är ju Spud eller någon annan modoit som har skapat en "falsk" användare bara. Jag förstår inte varför man inte bara kan stänga av sånt här.
Inlägg: 1406015
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Säger som jag sa till JD. Ska det bli någon whisky i år får man dricka vid förlust. Någon segerwirre lär det inte bli tal om.
+ 2