1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614824 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1406387

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Det sjukaste i sammanhanget - det r i k t i g t sjuka - är att man nästa match kommer att sitta med fjärilar i magen igen, hoppandes på mirakel.
Nu är jag blott en internetsupporter i Stockholm, men jag vill bara säga till er som är på plats nästa hemmamatch, och matcherna efter det: respect. Ni är värda betydligt bättre.
Och ni är fan så mycket bättre än många av oss härinne.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Bragd-Birger: Brukar ju vanligtvis vara löjligt dåliga publiksiffror mot LHC. Vad är det på tosdag om man inte räknar redan sålda sponsorbiljetter? Dessa platser som f ö gapade tomma redan i lördags.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.