1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614777 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1406429

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Skarin: Jag kan nog tänka mig offra Jonte för att plocka in Challe igen i brist på andra vettiga alternativ. Att vi har det här försvarsspelet kan inte bara vara spelarnas fel. Vi har ju inte sämre backar än t ex Växjö men där var det stängt framför Gerber märkligt nog.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Frella: Nu vet inte jag vad du pratar om, men jag pratar om att Challe jobbar åt Viasat och kommer följa hela Allsvenskan och borde då bli en perfekt scout åt oss, om TIK vill.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Frella: Challe står fortfarande på Modos lönelista så ytterst tveksamt att dom släpper honom till Timrås bås

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.