Inlägg: 1406449
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ödets Ironi.
Supporterklubben firar 50 år i år.
Det firar Timrå IK med att åka ur.
Grattis från Timrå IK.
Supporterklubben firar 50 år i år.
Det firar Timrå IK med att åka ur.
Grattis från Timrå IK.
Det ekonomiska läget blir nog inte starkare genom att hålla igen på degen, det är iaf min filosofi.
Vill man ha en bra produkt att visa upp för sina kunder , får det allt vara lite klass på den också, och det är det inte idag!
Agera!!