1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1406518

Sv: Apropå nånting...
Edb: Båda är backar, och jag förespråkar för att det hade varit en bättre lösning att behålla Skogs istället för att ta in Torp..

Är jag tydlig nog för att du ska fatta?

Eller du kanske är nöjd över vad Torp visat upp i de inledande matcherna?

I mina ögon tar han inte en plats i Leksand med detta darriga-osäkra backspel, vilket Skogs bevisar motsatsen i SAIK.

Prata om dumförklara med dig själv du !!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
fredriko74: okej då kan vi jämföra bagarn med corso för båda är forwards äre det du menar? jag säger inte att torp är bättre men skogs var fan lika kass :]

Om du tog åt dig av de jag skrev ska du nog hålla dig borta ifrån internetforum

peace out

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.