Jag menar bara att den sämsta värvningen hittils på pränt i mina ögon är just Torp!!
Och att jag vågar sticka ut hakan och påstå att Skogs hade varit ett säkrare kort att behålla prestationsmässigt!
Skulle vi göra en undersökning vilken spelare fansen har mest förtroende för av Torp-Skogs så är jag väldigt säker på att den sistnämnde drar vinstlotten. Sen att du inte delar den uppfattningen är ointressant. Handlar om ett forum där man har rätt att ha olika åsikter, thats it!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag menar bara att den sämsta värvningen hittils på pränt i mina ögon är just Torp!!
Och att jag vågar sticka ut hakan och påstå att Skogs hade varit ett säkrare kort att behålla prestationsmässigt!
Skulle vi göra en undersökning vilken spelare fansen har mest förtroende för av Torp-Skogs så är jag väldigt säker på att den sistnämnde drar vinstlotten. Sen att du inte delar den uppfattningen är ointressant. Handlar om ett forum där man har rätt att ha olika åsikter, thats it!
Fridens
Redigerad kommentar