Johnny Bravo: Extremt intressanta rader från linkan i slutet där:
"Fortsätter vi att förlora måste vi göra nånting. Dels jobba med det befintliga, dels fylla på med en del spelare"
Hans "vi har dom spelarna vi har" i morse lät ju annorlunda men det sänder ju ut hoppfulla signaler att det kan värvas spelare. Så...då finns det pengar ändå? Kanske? Lite?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer