jå1: Bra! Allt behöver inte vara riktat mot den skribent som skrev det inlägg man svarat på.
Att vi valt Timrå IK som vår klubb kan vi egentligen bara skylla oss själva och göra något konstruktivt av. Det absolut minsta man kan göra för att manifestera att man vill fortsätta se Timrå IK i Elitserien är att gå på matcherna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
jå1: Bra! Allt behöver inte vara riktat mot den skribent som skrev det inlägg man svarat på.
Att vi valt Timrå IK som vår klubb kan vi egentligen bara skylla oss själva och göra något konstruktivt av. Det absolut minsta man kan göra för att manifestera att man vill fortsätta se Timrå IK i Elitserien är att gå på matcherna.