1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1406872

Sv: Apropå nånting...

RocknRolf2: Så är det givetvis också även om det är svårt att riktigt veta vart man ska dra gränsen för vad som är marginalpublik och inte.

Men det som är synd är att det är två fullkomligt skilda världar. Samtidigt som det behövs fler konstruktiva röster härinne så behövs det fler som kan kritisera konstruktivt från läktarhåll.

Engagemanget härinne borde rimligtvis utmynna i åtminstone en banderoll eller vilken uttrycksform man än väljer. Känner man att man vill stå för och sprida sin åsikt även på läktaren så finns det material att tillgå.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blir man inte less på att ge pengar till Timrå IK som verkar vara en kamratgård? Är det så jävla kul att gå på hockey i Timrå när det är samma skit varje år? Folk ledsnar ju till slut. För övrigt gräv bort hela Timrå och satsa på fabriken,

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.