Inlägg: 1406953
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Jag har också en kompis som jobbar på kasinot. Enligt honom var det hela fem timråspelare som var där, och alla stod med ett helrör Kosken i näven. Dessutom höll dom i Sportbladet och stod och skrattade åt elitserietabellen, samtidigt som dom gnuggade fingertopparna på det där 'här har vi hämtat kosing'-sättet.
Skulle det funka i FBK, va va??!
Skulle det funka i FBK, va va??!
+ 1
Risk för avkapad handled tror jag straffet skulle kunna vara.