1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1406968

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Prenumererar du på morgontidningen? Den behövs inte, ingen behöver den. Inte ens min familj behöver morgontidningen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag har DN, sen läser jag ST och Dagbladet på nätet. Det är en trevlig stund på morgonen. Jag brukar ha morgonrock på mig, och en pipa i munnen. Den är otänd och saknar tobak, men eftersom min familj tycker att det ser så trevligt ut brukar jag ha den 'på allmän begäran'.

När jag läst klart tidningen samlas familjen en stund i soffan, varpå jag ger en sammanfattning av vad som hänt i världen. Ibland tar jag upp något otäckt eller lite känsligt. Då sitter vi efteråt länge, länge med plädar över benen och händerna kupade runt stora temuggar.
Sen går vi till jobbet och skolan.

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ssccchhh... nämn inte DIN familj och vad dom klarar sig utan också nu för bövelen!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer